David Letterman - Niccole Kidman

BretWeaver

Stunt Coordinator
Joined
Apr 25, 2004
Messages
73
Reaction score
0
Points
0
Is it just me or has Niccole had some work done?? This is just from seeing her on letterman tonight but she looks a little plastic
 

Will_B

Producer
Joined
Mar 6, 2001
Messages
4,731
Reaction score
1
Points
0
She's never been good at directing her own makeup application IMO. She can look great in films but at other times she rouges her cheeks until she looks like a chipmunk.

Er, a chipmunk with rosy cheeks.
 

Craig S

Producer
Joined
Mar 4, 2000
Messages
5,853
Reaction score
303
Points
9,110
Age
62
Location
League City, Texas
Real Name
Craig Seanor
Yeah, she's apparently had an extra 'c' added to her name...

 

EricW

Cinematographer
Joined
Jan 1, 2001
Messages
2,308
Reaction score
0
Points
0
her face has always looks pastey and over-made up in interviews...
 

Tony Whalen

Producer
Joined
Jan 29, 2002
Messages
3,150
Reaction score
0
Points
0
Real Name
Tony Whalen
I'd still like to ... (familyfriendlymode) cook her breakfast (/familyfriendlymode)

 

Nelson Au

Executive Producer
Joined
Mar 16, 1999
Messages
15,428
Reaction score
4,287
Points
9,110
I thought her behavior was rather odd which is what I noticed. She seemed to be put off or didn't want to be there or talk to David. Her body language was rather closed.
 

Michael Reuben

Director
Joined
Feb 12, 1998
Messages
21,763
Reaction score
5
Points
5,110
Real Name
Michael Reuben

Kidman and Letterman play that coy game ever time she appears on the show. He's always hinting around trying to get personal details, and she just evades him. It sometimes leads to interesting moments, like the time he was pressing her to talk about the split from Cruise, and she kept dodging. Then after a pause, she suddenly piped up with: "At least I can wear heels again." When Letterman stopped laughing, he said: "Oh, that's gonna cost you!"

BTW, I assume everyone knows that show was a rerun.

M.
 

EricW

Cinematographer
Joined
Jan 1, 2001
Messages
2,308
Reaction score
0
Points
0


yeah, she was sitting far on the (viewer's) left half of the chair, LEANING away
 

Jason Harbaugh

Cinematographer
Joined
Jul 30, 2001
Messages
2,968
Reaction score
0
Points
0

Yeah that was classic.


He also does the same thing with Julia Roberts, only she is constantly trying to get info out of David.
 

Thomas H G

Screenwriter
Joined
Aug 10, 2002
Messages
1,034
Reaction score
0
Points
0

Yup I saw it too. Glad to know I wasn't the only one thinking that.

All I could guess was that she had just waxed her eyebrows or something. That and the fact that she was showing A LOT of forehead.
 

Ricardo C

Producer
Joined
Feb 14, 2002
Messages
5,059
Reaction score
0
Points
0
Real Name
Ricardo C
Isn't Nicole like... 36 or so? Way too young for plastic surgery/botox/whatever. I hope she doesn't go the Meg Ryan route.
 

EricW

Cinematographer
Joined
Jan 1, 2001
Messages
2,308
Reaction score
0
Points
0
speaking of which, in the Stepford Wives teaser, where she coyly says "some assembly required", she looks like her makeup is like an inch thick.
 

Jonathan Carter

Supporting Actor
Joined
Jul 7, 2003
Messages
535
Reaction score
0
Points
0
IMO, she's had that plastic, huge forhead look since Moulin Rouge. Not to mention her eyes always looked like they are being pulled to one side.
 

Forum Sponsors

Forum statistics

Threads
343,633
Messages
4,685,554
Members
140,972
Latest member
Corn Pop